Tuesday, 11 December 2012

Episod ke 2, 'dalam lingkaran ini'

11 Desimber 2012.

Suasana petang dibumi pahang.Cuaca redup disulami pemandangan hijau, daun daun kelapa sawit menambahkan asyiknya pemandangan didesa peneroka yg.menjadi nadi negara Malaysiaku yang tercinta.

Hujan telah turun, sesaat ini..lebat sekali..blog asal 'Dalam Lingkaran Ini'..terpaksa dicawangkan.
Aku malas nak mengusik apa apa yg.pernah aku catatkan dan rakamkan dalam halaman itu.
Terlalu sayang utk.diubah suai.Biarlah ia berterusan begitu.
Blog baru ini masih mengekalkan ciri dan emosi yg.sama.

Masih bersama 'cik'.Aku sangat sayangkan dia yang satu ini.Dia sahabatku, ibu angkatku selangsungnya ibu mertuaku..guru sekaligus menjadi mentorku.Sangat berdeplomasi dan penyabar.
Semoga bila aku telah berada di fasa usianya nanti, aku akan mewarisi sifat dan sikapnya.
'sangat sabar' peramah, mesra dan sihat, suka melayan dan sentiasa menyelia segala keperluan anak cucu dan menantu yg.bertandang atau bermukim dirumahnya.

6 comments:

  1. Salam kak..
    blog baru nampak...hehehe..cantik jugak..pastinya isinya nanti lagi cantik kan...happy blogging

    ReplyDelete
  2. walaikumsalam ummi,
    hehehe dah seminggu lebih buat tapi sentiasa sangkut line ni..banyak masa terbuang ..so pakai apa yg ada jelah, janji boleh jumpa ummi selalu kan..

    ReplyDelete
  3. Knapa buat blog baru puteri purnama?tapi takpa..cantik...akan ttp folo jgk...:D

    ReplyDelete
  4. hemm buat blog baru sebab blog lama tu macam2 penyakitnya.malas nak urus hehehe..terimakasih kerana terus bersahabat.

    ReplyDelete
  5. salam puteri..kelewatan k mar mengikuti rumah baru ni..hari ni baru perasan

    ReplyDelete
  6. walaikumsalam k mar,
    hehehe rumah baru 2013, masih dalam pembinaan ni, nak cat kaler oren.
    Terimakasih masih ingin bersama.

    ReplyDelete