Monday 26 May 2014

'photo booth backdrop' dan kesibukan ini.

Hari ini 26 mei, hari isnin yg.sangat meletihkan.  Sempena mengurus hal2 majlis perkhwinan
ir Junior, aku terpaksa memohon cuti  'crk'. 
Semakin dekat dengan acara, aku masih menginginkan banyak perkara, terpaksa shoping beli itu dan ini.  Dah terlanjur buat pelamin sendiri, lantaran perkakas saki baki buat pengubah suaian rumah masih banyak, aku sekali lagi memohon jasa tukan rumah aku, saudara Sikal buat kan aku 'photo booth  backdrop.'
  Beginilah reka bentuk yg.aku angan angankan..
aku nampak reka bentuk photo booth ini masa di hotel  Grand Blue Wave Shah Alam.  Bentuk ovel.
'photo booth  backdrop.'

Semuanya berjalan lancar.
 

                                               Buat dua.
                                   Dah siap, baru nak cuba menyusun reka bentuk bunga2nya.. .
     Masa semakin suntuk ..masih sempat nak cuba cuba..entahlah..tapi seronok buat perkara perkara yg.mencabar ni.
                                            Tulisannya terpaksa lah prin di kedai, bunga kena buat yg.kecil sikit  dan daun hijau kena banyak..apa pun akan nampaklah hasilnya di hari sebenar perlaksanaan 1 jun..kawan2 yg.kebetulan melancong ke Kota Kinabalu dihari itu, jemputlah hadir di kediaman kami di K.Belud.
1 jam 30 minit dari bandar KK. jemputlah.  Kalau nak hadir email saya dulu.

Pelamin pun masih dalam percubaan, tengah sibuk nak pilih jenis kain dan padanan warna..seakan beginilah ideanya.
hihihi..entahlah..penat dan letih sangat  tapi tetap rasa seronok..segala yg.terlintas di otak..tetap berusaha  nak diterjemahkan menjadi realiti...itulah aku.
Ok lah sekadar catatan kenangan untuk hari esok.Assalammualaikum.

6 comments:

  1. Assalammualaikum akk puteri..lama x berkunjung ke sini..maaf kak...huu..akk..sya dah trima pemberian akk aritu..tp sbb trlewat amik kat umh mak..pokok lavender akk bg.,suma x bleh pkai..sedih...wuu..akk tima kasih ya kak..terharu sgt2.. ^_^

    ReplyDelete
  2. Cayok k.puteri...seronok bila semua kita dapat buat sendiri...:D tak sabar nk tgk finishing prop akak ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi dah lambat nak jawap ni .Apa pun semua gambar kenangan akan dikongsi.

      Delete
  3. Assalamualaikum kak puteri,
    kreatif betul kak puteri...cantik sungguh.
    Selamat menerima menantu kak puteri, maaf tak dapat hadir sebab kat rumah di kampung juga ada kenduri pada tarikh yang sama. Kenduri aqiqah dua anak sedara.
    Jemput juga datang ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa'alaikumsalam dik.
      terimakasih.
      Gambar2 akan dikongsikan.Semoga suatu hari kita akan saling berkunjung k.

      Delete