Friday 13 September 2013

Jom dengar ceramah.

Saat ini, hari sabtu jam 2.40 petang, seawal pagi aku buat kerja rutin seperti biasa.saat ini baru lah ada peluang duduk depan pc dan blog walking, puas membaca, aku dengar youtube koleksi ceramah ustaz dalam pelbagai usia dan  aliran.Penat juga minda memproses semua benda yg.dibincangkan.

Banyak banyak yg.aku dengar, aku ingin selalu mendengar slot ceramah yg.ini, ustaz kegemaran aku ni..sampaikannya dalam nada yg.berterus terang. 
Jom dengar sambil rehat2.






Kalau dengar, dengar sampai habis ye, bukan nya lama, banyak benda baik yg. ustaz ni kongsikan.  Aku gunakannya utk motivasikan ibubapa anak murid aku.
Ok lah assalammualaikum.

3 comments:

  1. Assalamualaikum kak puteri,
    selamat berhujung minggu. Semoga pengisian ilmu ini memberi manfaat untuk semua yang mendengar dan melihat.
    Terima kasih kak puteri purnama.
    Bila selesai mendengar, simpulan yang boleh warna sari suratkan di lingkaran ini : Sesuai pada namanya, PURNAMA, saat itu bulan sedang memancarkan cahayanya secara penuh dan sempurna..Puteri Purnama sedang memanjangkan cahaya ilmu untuk semua pembaca supaya kita berusaha ke arah yang lebih sempurna. (hahaha..)

    ReplyDelete
  2. Walaikum salam Puteri Warna Sari.
    wow lawanya kesimpulan . Dah inilah hasilnya ikut melawat dua masjid yg.dimuatkan dalam entry 'sesawang Maya' hari tu. Masjid Ulul Albab dan Masjid Beijing tu sangat memberi inspirasi..gambar2 yg.dikongsi pun sangat berkualit.Terimakasih dik. Penampilan kreatif mu benar benar berwarna.I like 1000000 x hihihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kon kap kun kun...ขอขอบคุณคุณ...terima kasih banyak2,

      Delete