Monday, 4 March 2013

setiap anak Melayu itu harus jadi Pahlawan untuk agama dan kedaulatan NegaraMalaysia.

Hari ini Isnin 4 Mac.Masih rasa tidak selesa dalam diri.Entah apa yang buat hati ini rasa sangat tidak tenteram dan tidak rasa puas hati..
Mari  kita hayati lagu ini, dan sedekahkan al Faatihah kepada wira2 Negara yg.terkorban demi membela maruah bangsa Melayu dan kedaulatan Negara.

Aku nak menangis ni..kenapalah aku bersedih hati ni..bila sebut wira, mesti aku terbayang penderitaan tentera yg pergi berperang.Tengok cerita2 perang inggeris, spartacus, dan yg selalu di tayangkan oleh astro 'horse war'..sedihlah.



Pahlawanku
Pergilah berjuang untuk bangsa
Jangan ragu
Namamu tetap dipuja.

Biar mati
Sebagai pahlawan yang sejati
Jangan undur
Jasamu kelak bertabur

Selamat kau pergi
Selamat kembali
Dengan hati suci
Dan tak takut mati

Pahlawanku
Menuju ruang ke medan perang
Jangan takut
Sebagai askar berjuang

.................................................................
ok lah, sedihkan lagu ni..tapi penuh semangat juang..jangan takut mati..kerana dunia ini sementara saja.

2 comments:

  1. sy pun tgk cita horsewar tu...kesian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hemm banyak peristiwa sedih disekeliling kita.

      Delete